взлом
 
 
 

Корисні посилання

 pedpresa.com

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ РДА

Новини
Толока 2018

Детальніше»


Пізнавльні та інтегровані заняття.

Детальніше»


Великдень 2018

Детальніше»


Атестація педагогічних працівників.

Детальніше»


Новость Як проходять заняття в садочку

Детальніше»


Продовжуємо працювати з розвивальним альбомом

Детальніше»


Ось і закінчилися святкові ранки.

Детальніше»


Оголошення!

Детальніше»


Проводи зими. Маляна

Детальніше»


Тематичне заняття "Стрітення"

Детальніше»


Адреса
Калинівської селищної ради
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Весняночка"
Васильківського району.
Київської області
смт. Калинівка
вул. Паркова 2
тел: 4-14-90
 
 

   ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

В І молодшій групі

 

Дні тижня

Заняття

Понеділок

1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі  + розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури –літературна скринька

2. Здоров‘я та фізичний розвиток (група)

Вівторок

1.Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури -Музичний калейдоскоп: 9.25

2.Сенсорний розвиток:

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

 Пішохідний перехід

ІІ половина дня

Конструювання

Середа

1.Сенсорний розвиток

 (Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі)

+Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).

2.Здоров‘я та фізичний розвиток  (група)

Четвер

11. Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини) + ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)

2.Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури -  (Образотворча майстерня - аплікація).

П’ятниця

1.Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)

2.Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури (Музичний калейдоскоп) 9.25

ІІ половина дня

Розваги

   ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

в  ІІ молодшій групі №1, 2

 

Дні тижня

Заняття

Понеділок

1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі+ Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).

2. Художньо продуктивна діяльність-музична: Дитина у світі культури - Музичний калейдоскоп  

 ІІ половина дня

3. «Маленькі економісти» 1 раз на місяць (IV тиждень місяця)

Самостійна художня діяльність.

Вівторок

1. Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури -  (Образотворча майстерня - аплікація) + Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини)

2.Здоров‘я та фізичний розвиток 

 ІІ половина дня

Гурток   «Розвивальне читання»

Конструювання

Середа

1 Логіко-математичний розвиток (Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі)

2. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури-Музичний калейдоскоп  

 Пішохідний перехід

 ІІ половина дня

Розваги

Четвер

1. Ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)  + Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини)

 2.  Здоров‘я та фізичний розвиток    

 ІІ половина дня

3. Художньо-продуктивна діяльність- (театральна мозаїка)

П’ятниця

1. Здоров‘я та фізичний розвиток   

2. Розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури –літературна скринька) + Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)

 ІІ половина дня

Господарсько-побутова праця

   ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Середня група №1,2

 Дні тижня

Заняття

Понеділок

1. Здоров‘я та фізичний розвиток   

2. Розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури –літературна скринька)

+ Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).

 ІІ половина дня

Гурток   «Розвивальне читання»

Самостійна художня діяльність.

Вівторок

1. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури-Музичний калейдоскоп 

 2. Логіко-математичний розвиток Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

 ІІ половина дня

3. «Маленькі економісти» 1 раз на місяць (IV тиждень місяця)

Ручна праця

Середа

1. Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини) + ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)

2.Фізичний розвиток   

 ІІ половина дня

3. Художньо-продуктивна діяльність- (театральна мозаїка)

Конструювання

Четвер

1. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури -Музичний калейдоскоп 

2. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі + Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури -  (Образотворча майстерня - аплікація).

 Пішохідний перехід

ІІ половина дня

Господарсько-побутова праця

П’ятниця

1.Розвиток мовлення і культура спілкування (Мова рідна слово рідне) + Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)

 2. Здоров‘я та фізичний розвиток   

 ІІ половина дня

Розваги

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Старша група 

Дні тижня

Заняття

Понеділок

1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі

 2. Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).

 3. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури-Музичний калейдоскоп: 11.55

ІІ половина дня

Розваги

Вівторок

1.Логіко-математичний розвиток: Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2. Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури -  (Образотворча майстерня - аплікація).

3. Здоров‘я та фізичний розвиток 11.55

 ІІ половина дня

4. Розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури–літературна скринька)

Самостійна художня діяльність.

 

Середа

1.Розвиток мовлення і культура спілкування (грамота)

2. Ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)   (економіка)

3. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури -Музичний калейдоскоп:  11.25

 Пішохідний перехід

ІІ половина дня

Господарсько-побутова праця

Конструювання

Четвер

1.Логіко-математичний розвиток Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2. Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини) + ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)

3.Здоров‘я та фізичний розвиток  11.20

ІІ половина дня

4.Художньо-продуктивна діяльність- (театральна мозаїка)

П’ятниця

1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі

+ Ознайомлення із соціумом   (валеологія, ОБЖД) / «Освіта сталого розвитку»

2. Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)

3.Здоров‘я та фізичний розвиток  11.55

 ІІ половина дня

 Ручна праця,

гурткова робота

 
 
 
rar