ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
В І молодшій групі
Дні тижня
|
Заняття
|
Понеділок
|
1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі + розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури –літературна скринька
2. Здоров‘я та фізичний розвиток (група)
|
Вівторок
|
1.Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури -Музичний калейдоскоп: 9.25
2.Сенсорний розвиток:
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Пішохідний перехід
ІІ половина дня
Конструювання
|
Середа
|
1.Сенсорний розвиток
(Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі)
+Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).
2.Здоров‘я та фізичний розвиток (група)
|
Четвер
|
11. Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини) + ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)
2.Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури - (Образотворча майстерня - аплікація).
|
П’ятниця
|
1.Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)
2.Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури (Музичний калейдоскоп) 9.25
ІІ половина дня
Розваги
|
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
в ІІ молодшій групі №1, 2
Дні тижня
|
Заняття
|
Понеділок
|
1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі+ Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).
2. Художньо продуктивна діяльність-музична: Дитина у світі культури - Музичний калейдоскоп
ІІ половина дня
3. «Маленькі економісти» 1 раз на місяць (IV тиждень місяця)
Самостійна художня діяльність.
|
Вівторок
|
1. Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури - (Образотворча майстерня - аплікація) + Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини)
2.Здоров‘я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
Гурток «Розвивальне читання»
Конструювання
|
Середа
|
1 Логіко-математичний розвиток (Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури-Музичний калейдоскоп
Пішохідний перехід
ІІ половина дня
Розваги
|
Четвер
|
1. Ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ) + Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини)
2. Здоров‘я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
3. Художньо-продуктивна діяльність- (театральна мозаїка)
|
П’ятниця
|
1. Здоров‘я та фізичний розвиток
2. Розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури –літературна скринька) + Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)
ІІ половина дня
Господарсько-побутова праця
|
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
Середня група №1,2
Дні тижня |
Заняття
|
Понеділок
|
1. Здоров‘я та фізичний розвиток
2. Розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури –літературна скринька)
+ Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).
ІІ половина дня
Гурток «Розвивальне читання»
Самостійна художня діяльність.
|
Вівторок
|
1. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури-Музичний калейдоскоп
2. Логіко-математичний розвиток Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
ІІ половина дня
3. «Маленькі економісти» 1 раз на місяць (IV тиждень місяця)
Ручна праця
|
Середа
|
1. Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини) + ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)
2.Фізичний розвиток
ІІ половина дня
3. Художньо-продуктивна діяльність- (театральна мозаїка)
Конструювання
|
Четвер
|
1. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури -Музичний калейдоскоп
2. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі + Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури - (Образотворча майстерня - аплікація).
Пішохідний перехід
ІІ половина дня
Господарсько-побутова праця
|
П’ятниця
|
1.Розвиток мовлення і культура спілкування (Мова рідна слово рідне) + Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)
2. Здоров‘я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
Розваги
|
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
Старша група
Дні тижня
|
Заняття
|
Понеділок
|
1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі
2. Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).
3. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури-Музичний калейдоскоп: 11.55
ІІ половина дня
Розваги
|
Вівторок
|
1.Логіко-математичний розвиток: Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
2. Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури - (Образотворча майстерня - аплікація).
3. Здоров‘я та фізичний розвиток 11.55
ІІ половина дня
4. Розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури–літературна скринька)
Самостійна художня діяльність.
|
Середа
|
1.Розвиток мовлення і культура спілкування (грамота)
2. Ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ) (економіка)
3. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури -Музичний калейдоскоп: 11.25
Пішохідний перехід
ІІ половина дня
Господарсько-побутова праця
Конструювання
|
Четвер
|
1.Логіко-математичний розвиток Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
2. Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини) + ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)
3.Здоров‘я та фізичний розвиток 11.20
ІІ половина дня
4.Художньо-продуктивна діяльність- (театральна мозаїка)
|
П’ятниця
|
1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі
+ Ознайомлення із соціумом (валеологія, ОБЖД) / «Освіта сталого розвитку»
2. Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)
3.Здоров‘я та фізичний розвиток 11.55
ІІ половина дня
Ручна праця,
гурткова робота
|
|